مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-25اقتصادي

جزیره شیف تبدیل به قطب گردشگری و تفریحی شود


معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: جزیره شیف در شهرستان بوشهر تبدیل به قطب گردشگری و تفریحی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی درفشی ظهر چهارشنبه در بازدید از روند تکمیل پروژه مجتمع مسکونی ویلایی 100 واحدی جزیره شیف از توابع شهرستان بوشهر اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت 2 هکتار اجرایی شده است.

وی افزود: جانمایی بسیار خوبی که برای واحدهای تجاری در این مجتمع مسکونی- تجاری صورت گرفته، فرصت مناسبی برای ارائه محصولات مورد نیاز مردم با قیمت ها و کیفیت مطلوب را فراهم می آورد تا جایی که جزیره شیف قطب گردشگری و تفریحی شود.

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، احداث این واحدهای مسکونی - تجاری در راستای روند بهبود وضعیت معیشتی و سکونتگاهی اهالی این جزیره را مثبت ارزیابی کرد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز در این بازدید با بیان اینکه واحدهای مسکونی با نظارت مهندسین ساخته شده است، گفت: یک مجموعه مسکونی در محیط دو هکتاری ایجاد شد که زیربنای این مجتمع 12 هزار و 747 مترمربع برای 100 واحد مسکونی ویلایی است و هر کدام از این واحدهای مسکونی دارای 41 مترمربع حیاط است.

سالار عبداللهی اظهار کرد: مجموعه مسکونی 100 واحدی در جزیره شیف 50 بلوک دو طبقه است که زیر بنای هر واحد 120 متر اجرا شده است و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزیره شیف تبدیل به قطب گردشگری و تفریحی شود

جزیره شیف تبدیل به قطب گردشگری و تفریحی شود