مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-25ورزشي

روزهای کرونایی بروسلی ایران در اردکان


یک مربی رزمی کار اردکانی که با توجه به خلاقیت و سبک ابداعی اش به «بروسلی ایران» شهرت دارد، در ایام کرونایی که تقریبا ورزش های جمعی و گروهی را به تعطیلی واداشته، - ایسنا/یزد یک مربی رزمی کار اردکانی که با توجه به خلاقیت و سبک ابداعی اش به بروسلی ایران شهرت دارد، در ایام کرونایی که تقریبا ورزش های جمعی و گروهی را به تعطیلی واداشته، در خانه ورزش می کند و رزمی کاران علاقه مند را به صورت مجازی و از راه دور آموزش می دهد.

در روزهای اوج گیری کرونا که بر اساس پروتکل های بهداشتی تمامی مراکز فرهنگی ورزشی همچون خیلی از مراکز عمومی تعطیل شده اند، قهرمان رزمی کار اردکانی در خانه و به صورت مجازی علاقه مند به ورزش مهیج کاراته و مردم را به ورزش در خانه دعوت می کند.

مهدی واحدیان اردکانی که در این اردکان به بروسلی شهرت دارد، عاشق دیدن فیلم های این رزمی کار نامی جهان است و همه فکر و ذکرش این است که روزی بتواند قهرمان قهرمانان در کشورش شود، البته او می گوید: من بروسلی ایرانی ام نه چینی! این قهرمان کاراته کای اردکانی در گفت وگو با ایسنا خاطرنشان می کند: از سال 1383 به ورزش مهیج کاراته روی آوردم و سپس با توجه به علاقه و سبک خاصی که داشتم، این رشته را به صورت حرفه ای دنبال کردم تا این که توانستم در سال 1385 قهرمان کشور در مسابقات کشوری ارومیه شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای کرونایی بروسلی ایران در اردکان

روزهای کرونایی بروسلی ایران در اردکان