مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-25بين الملل

نقاب کرونا بر چهره ها


ویروس عالم گیری که از ووهان چین سر برآورد و تمام مرزهایی جغرافیایی را درنوردید، در انتخاب بدن های میزبان هم گزینشی عمل نکرد و بی تفاوت به شغل و آوازه انسان ها، - ویروس عالم گیری که از ووهان چین سر برآورد و تمام مرزهایی جغرافیایی را درنوردید، در انتخاب بدن های میزبان هم گزینشی عمل نکرد و بی تفاوت به شغل و آوازه انسان ها، جان های عزیز فراوانی را به کام مرگ کشاند.

در ایران افراد بی نام ونشان، هنرمندان، بازاریان، زن، مرد، پیر، جوان، سیاستمداران و در حالت کلی همه اقشار و گروه ها از گزند کووید 19 در امان نمانند و همچنان در امان نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: و نترسیم از مرگ/ مرگ پایان کبوتر نیست.

/ گاه در سایه نشسته است به ما می نگرد/ و همه می دانیم/ ریه های لذت پر اکسیژن مرگ است ؛ بخش های از این شعر سهراب سپهری و مصرع های مرگ اندیشی از چندین شاعر ایرانی، در 9 ماه گذشته بارها سر از کوچه پس کوچه های شهر و روستاهای ایران درآورده و بر اعلامیه های مرگ نقش بسته است.

ویروس کرونا حالا و تا همین ظهر دیروز، فصل آخر 45 هزار و 738 زندگی در ایران شده و این تازه آمار محتاطانه وزارت بهداشت است؛ مردم و حتی مسئولان به خوبی می دانند که همه گیری دو سال آخر قرن چهاردهم هجر شمسی، انسان های بیشتری را آغشته در آهک، به خاک سرد گورستان ها سپرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاب کرونا بر چهره ها

نقاب کرونا بر چهره ها