مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-25سياسي

اصل «مدارا» در مدیریت جامع تجمع ها و ترددها لحاظ شود


استاندار قم از همه مسؤولان استان خواست تا در اجرای طرح جامع مدیریت تجمع ها و ترددها به اصل «مدارا» توجه جدی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با بیان اینکه هیچ مراسم و تجمعی در مدت دو هفته جاری برگزار نخواهد شد اظهار کرد: اجرای طرح محله محور سردار شهید سلیمانی (ره) با همکاری بسیج استان محدود به این دو هفته نخواهد بود و پس از آن نیز ادامه خواهد یافت.

وی افزود: این طرح باید با جدّیت لازم و با محوریت ارکانی مانند فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی مقاومت بسیج، شهرداری، هلال احمر و دیگر نهادهای دخیل در استان پیگیری و دنبال شود.

استاندار قم همچنین به تردّد موجود در استان و بویژه شهر قم اشاره کرد و گفت: بخشی از این ترددها مربوط به مراکز آموزشی مانند حوزه های علمیه و حضور طلاب از مناطق مختلف کشور در قم و بخش دیگر هم مربوط به زائران حضرت معصومه (س) است و از این رو همه مدیران استان باید نسبت به مدیریت این تردّدها و همچنین رعایت اصل مدارا توجه جدی داشته باشند.

وی همچنین درباره فعالیت های کارگاهی سوهان پزی های قم خاطر نشان کرد: این واحدهای کارگاهی باید به عنوان واحدهای تولیدی به فعالیت خود ادامه دهند و نباید برخورد فروشگاهی با آنان شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصل «مدارا» در مدیریت جامع تجمع ها و ترددها لحاظ شود

اصل «مدارا» در مدیریت جامع تجمع ها و ترددها لحاظ شود