مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:002020-11-25اقتصادي

جریمه تعزیراتی برای 69 واحد متخلف در شیراز


مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز فارس از اعمال جرایم تعزیراتی برای 69 واحد متخلف در شیراز در رابطه با اجرای محدودیتهای هوشمند، خبر داد.

- ایسنا/فارس مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز فارس از اعمال جرایم تعزیراتی برای 69 واحد متخلف در شیراز در رابطه با اجرای محدودیتهای هوشمند، خبر داد.

سید محمدعلی چملک سعیدی در گفت وگو با ایسنا اعلام کرد که در سه روز گذشته و در پی تشدید نظارت ها در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها، 436 نفر بازرس به این امر پرداخته که 69 مورد تخلف عدم رعایت پروتکل ها ثبت و منجر به جریمه تعزیراتی شد و 26 مورد فعالیت اصناف غیرضروری نیز گزارش و پلمب شدند.

سعیدی در راستای اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی، 12 تیم بازرسی در نوبت صبح و 12 تیم دیگر در نوبت عصر به نمایندگی اتاق اصناف، فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی به بازرسی از اصناف و چگونگی تعطیلی و یا نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی می پردازند.

او ادامه داد: فعالیت های غیر مجازی صنوف گروه دو به صورت پنهانی یک اتفاق نامیمون است که ردیابی آنها برای تیم بازرسی سخت است و نیاز به گزارش سایت قطره و به نقل ازمردمی و نهایتا برخورد قضایی دارد.

مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز فارس خاطرنشان کرد: عمده تخلفاتی که منجر به جریمه تعزیراتی و پلمب واحدهای صنفی شده، مربوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه تعزیراتی برای 69 واحد متخلف در شیراز

جریمه تعزیراتی برای 69 واحد متخلف در شیراز