مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 06:552020-11-25اقتصادي

57 پروژه شاخص در 40 روستای زنجان انجام شده است


جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان،گفت: از سال 96 تاکنون 57 پروژه شاخص و تاثیر گذار در 40 روستای استان توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان اجرا شد.

- فرشاد پیری در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در حوزه عمران و زیر ساخت از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون هم اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی اظهار کرد: از سال 96 تاکنون 57 پروژه شاخص و تاثیر گذار در 40 روستای استان توسط قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان اجرا شده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: برای اجرای این عملیات 10 میلیارد تومان هزینه و به بهره برداری رسیده است.

پیری تاکید کرد: برای یکی از روستاهای خدابنده که فاقد هر گونه آب شرب سالم بود با همت اهالی و شرکت آب و فاضلاب طراحی و اجرای تامین قنات به طول 25 متر انجام شد و هزار 700 متر مخزن انجام شده است.

وی افزود: این پروژه 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ابراز داشت: مرمت ولایروبی قنات، مرمت منبع آب و تعویض وتعمیر شبکه توزیع، بهسازی چشمه مرمت مخزن، احداث منبع آب وخط انتقال و حفر چاه و تجهیز از عمده فعالیت های این مجموعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57 پروژه شاخص در 40 روستای زنجان انجام شده است

57 پروژه شاخص در 40 روستای زنجان انجام شده است