مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 19:502020-11-24بين الملل

آمریکا برای توقف حملات مقاومت در زمان انتخابات التماس می کرد


«محمد محیی» در گفتگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون خروج نظامیان آمریکا از عراق، حوادث اخیر منطقه سبز بغداد و تحرکات سفارت آمریکا در بغداد به اظهارنظر پرداخت.

- محمد محیی در گفتگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون خروج نظامیان آمریکا از عراق، حوادث اخیر منطقه سبز بغداد و تحرکات سفارت آمریکا در بغداد به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد محیی سخنگوی گردان های حزب الله عراق، در گفتگوی تفصیلی با شبکه العالم، پیرامون خروج نیرهای آمریکایی از عراق، اتفاقات اخیر منطقه سبز بغداد، تحرکات سفارت آمریکا در عراق و توافق سنجار توضیحاتی ارائه داد.

در ذیل مشروح این گفتگو آمده است: آمریکا به دنبال وقت کشی و فریب افکار عمومی است / تشریح دلایل جدی نبودن آمریکا در زمینه پایان دادن به حضور نیروهایش در عراق آمریکا اعلام کرده که 500 سرباز خود را از پایگاه های خود در عراق خارج خواهد کرد، به نظر شما این عقب نشینی کافیست؟ دیدگاه حزب الله نسبت به این عقب نشینی چیست؟ محیی: ما به هیچ عنوان به آمریکا و مواضعش اطمینان نداریم به این دلیل که در گذشته بارها اعلام کرد که نیروهایش را خارج خواهد کرد اما پس از مدتی دروغ بودن آن مشخص شد، شمار زیادی از سربازان آمریکایی در عراق مستقر شده و نیروهای جدیدی وارد این کشور شده اند، همچنین نیروهای جدید آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا برای توقف حملات مقاومت در زمان انتخابات التماس می کرد

آمریکا برای توقف حملات مقاومت در زمان انتخابات التماس می کرد