مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 18:102020-11-24سياسي

ستاد کرونا برای مراسم ها دستورالعمل تدوین کند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: انتظار داریم ستاد ملی کرونا برای برگزاری مراسم ملی و دینی دستورالعمل های بهداشتی را تدوین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله 9 دی استان تهران عصر سه شنبه 4 آذرماه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با حضور نمایندگان دستگاه‌ها برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سید محسن محمودی با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک میلاد امام حسن عسکری علیه السلام خواستار توجه هرچه بیشتر جامعه به حضرت، ولی عصر عجل الله شد.

وی افزود: با توجه به بیماری فراگیر و مشکلات موجود باید ضمن رعایت بهداشت به وجود قطب عالم هستی امام زمان عجل الله متوسل شویم.

محمودی اهمیت حماسه 9 دی را به عنوان یکی از قله‌های افتخار آفرین این حماسه ملت ایران دانست و گفت: امسال نه دی ایام فاطمیه اول است و با توجه به اینکه حضرت زهرا سلام الله پرچمدار دفاع از ولایت و بصیرت افزایی بود باید از این فرصت جهت روشنگری و خنثی‌سازی سازی توطئه‌های دشمنان نهایت استفاده را برد.

وی افزود: دشمنان دائما در حال فتنه انگیزی هستند که با لطف الهی تاکنون فتنه‌های آنان خنثی شده، ولی نه دی و فاطمیه یک فرصت استثنایی جهت مبارزه با فتنه گری دشمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد کرونا برای مراسم ها دستورالعمل تدوین کند

ستاد کرونا برای مراسم ها دستورالعمل تدوین کند