مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:002020-11-24فرهنگي

روایت زندگی تک تیرانداز آشنای جبهه ها در یک مستند


مستند «گردان تک نفره» با موضوع روایت لحظاتی خاص از زندگی شهید زرین ـ تک تیرانداز آشنای جبهه ها که همرزمانش او را گردان تک نفره و چریکی مخلص می نامیدند ـ فردا ـ چهارشنبه ـ از شبکه یک سیما پخش می شود.

- مستند گردان تک نفره با موضوع روایت لحظاتی خاص از زندگی شهید زرین ـ تک تیرانداز آشنای جبهه ها که همرزمانش او را گردان تک نفره و چریکی مخلص می نامیدند ـ فردا ـ چهارشنبه ـ از شبکه یک سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، این مستند که با تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش یاری ساخته شده است، ابعاد ویژه معرفتی، اخلاقی و نظامی شهید عبدالرسول زرین را از زبان همرزمانش روایت می کند.

مستند بازسازی، گردان تک نفره ، سعی دارد در 52 دقیقه شهید زرین را که با شلیک نزدیک به 3000 هدف موفق به عنوان تک تیرانداز آشنای جبهه ها شناخته شده است، بیشتر معرفی کند.

در این فیلم هادی مقدم دوست در نقش شهید عبدالرسول زرین و هادی زنجانی در نقش شهید حسین خرازی ایفای نقش کرده اند.

عوامل دست اندرکار این مستند عبارتند از: داریوش یاری: محقق، نویسنده و کارگردان و تهیه کننده، دکتر اصغر زرین: محقق و پژوهشگر، عارف نامور: مدیر فیلمبرداری بخش بازسازی، بهنام تاج میر و عماد سلمانیان: فیلمبرداران بخش معاصر، تدوینگر: حمید فنایی، صداگذار: امین شریفی، جلوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زندگی تک تیرانداز آشنای جبهه ها در یک مستند

روایت زندگی تک تیرانداز آشنای جبهه ها در یک مستند