مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-24حوادث

نجات 2 کوهنورد گمشده در ارتفاعات قزوین


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از نجات 2 کوهنورد که در ارتفاعات طارم سفلی گمشده بودند توسط نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، حکمت اله هاشمی با اعلام این خبر، گفت: شامگاه گذشته، گزارشی مبنی بر گم شدن 2 نفر از شهروندان قزوین که از روستای یله گنبد از مسیر ارتفاعات به سمت لوشان حرکت کرده بودند از سوی آتش نشانی دریافت شد.

معاون هلال احمر استان اضافه کرد: بلافاصله تیم‌های عملیاتی واکنش سریع استان، پایگاه بین شهری کوهین و پایگاه کوگیر به صورت آماده باش در آمدند و پس از اعزام تیم کوهین، 2 تیم پشتیبان واکنش سریع استان و طارم سفلی نیز با در نظر گرفتن مسیرهای احتمالی به منطقه اعزام شدند.

هاشمی افزود: اپراتورهای مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان با یکی از افراد گمشده که وضعیت بهتری نسبت به دیگری داشت، ارتباط برقرار کردند و پس از ارائه راهنمایی و آموزش‌های لازم به فرد مفقود شده، به نقطه جغرافیایی دقیقی از محل حضور کوهنوردان دست یافتند.

او بیان کرد: تیم‌های عملیاتی اعزامی موفق شدند پس از سه ساعت انجام عملیات جستجو در کوهستان در ارتفاعات روستای زرین خانی بخش طارم سفلی به افراد حادثه دیده دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 2 کوهنورد گمشده در ارتفاعات قزوین

نجات 2 کوهنورد گمشده در ارتفاعات قزوین