مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-24سياسي

شهرداری منطقه یک همدان، ناجی پروژه های نیمه کاره


شهرداری منطقه یک همدان در طی یک سال و نیم اخیر در نقش ناجی پروژه های نیمه کاره ظاهر شده و با سر و سامان دادن به آنها باعث شده تا عملیات عمرانی آنها از سر گرفته شود.

- خبرگزاری فارس ـ همدان؛ شهرداری منطقه یک همدان در طی یک سال و نیم اخیر در نقش ناجی پروژه های نیمه کاره ظاهر شده و با سر و سامان دادن به آنها باعث شده تا عملیات عمرانی آنها از سر گرفته شود تا شاهد افتتاح آنها در آینده ای نزدیک باشیم.

از مسعود دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت وگویی در این زمینه داشتیم که در ادامه می آید: فارس: پس از سه سال از زمانی که قرار بود میدان امام (ره) تبدیل به سایت موزه بشود و صدای بسیاری از شهروندان درآمده بود، عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است درباره چند و چون این پروژه توضیح بفرمایید: تابستان موضوع احداث این سایت موزه به شهرداری منطقه یک واگذار شد، طرح ها و برآوردهای لازم که برای اجرای این پروژه نیاز بود همگی به سرعت تهیه و تنظیم شدند و خوشبختانه در مدت کوتاهی توانستیم با برگزاری مناقصه پیمانکار این پروژه را جذب کنیم.

80 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری منطقه یک به این پروژه اختصاص یافته و هم اکنون نیز عملیات اجرایی آن آغاز شده است و در حال اجرای فوندانسیون اصلی سایت موزه هستیم، این پروژه یکی از مهم ترین پروژه های شهر همدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری منطقه یک همدان، ناجی پروژه های نیمه کاره

شهرداری منطقه یک همدان، ناجی پروژه های نیمه کاره