مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 21:302020-11-23اجتماعي

چرا هوای تهران هنوز آلوده است؟


مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به آلودگی هوای پایتخت طی برخی ساعات روزهای اخیر می گوید که سه عامل بر آلودگی هوای تهران طی روزهای بارانی و کم تردد تاثیرگذارند.

- مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به آلودگی هوای پایتخت طی برخی ساعات روزهای اخیر می گوید که سه عامل بر آلودگی هوای تهران طی روزهای بارانی و کم تردد تاثیرگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درحالی طی روزهای اخیر با بارش های مطلوب پاییزه و کاهش تردد خودروها در سطح شهر تهران به دلیل اجرای محدودیت های جدید کرونایی مواجه هستیم که برخلاف انتظارها کیفیت هوای تهران شرایط چندان مطلوبی نداشته است.

برای مثال طی صبح و عصر روز گذشته (3 آذر) کیفیت هوا به دلیل افزایش غلظت ذرات معلق کمتر از 2.

5 میکرون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.

از سوی دیگر بر اساس اعلام پلیس راهور تهران طی روزهای اخیر ترافیک صبحگاهی حدود 20 درصد و ترافیک عصرگاهی نیز حدود 38 درصد کاهش یافته است اما باوجود این در برخی ساعات شاهد هوای آلوده در پایتخت بودیم.

حسین شهیدزاده - مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران - در گفت و گو با ایسنا درباره علت این موضوع اظهار کرد: هرچند که طی روزهای اخیر بارش های خوبی در سطح شهر تهران داشتیم اما متاسفانه سرعت باد بسیار پایین بود که این مسئله سبب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا هوای تهران هنوز آلوده است؟

چرا هوای تهران هنوز آلوده است؟