مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 16:002020-11-23بين الملل

نتانیاهو و بن سلمان درباره ایران و توافق سازش صحبت کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع سعودی در گفتگو با نشریه وال استریت ژورنال گفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و محمد بن سلمان ، - یک نشریه آمریکایی به نقل از یک مقام سعودی نوشت که نخست وزیر رژیم صهیونیستی و، ولی عهد دولت ریاض درباره مسائلی از جمله عادی سازی روابط و ایران صحبت کردند، اما به توافقی نرسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع سعودی در گفتگو با نشریه وال استریت ژورنال گفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و محمد بن سلمان ، ولی عهد رژیم سعودی درباره موضوعات حول ایران و همچنین توافق سازش بین ریاض و تل آویو صحبت کرده اند.

به نوشته وال استریت ژورنال، این منبع سعودی که یکی از مشاوران ارشد کابینه آل سعود و آگاه به جزییات این دیدار است، توضیح داد: آن ها درباره مسائل مختلفی از جمله عادی سازی روابط و همچنین ایران صحبت کردند، اما هیچ توافق مرتبطی حاصل نشد.

این جلسه چند ساعتی طول کشید .

بر این اساس، داده های سایت های مکان یابی پرواز های بین المللی نشان می دهد که هواپیمای مورد استفاده نتانیاهو - که یک جت شخصی تجاری بوده - پنج ساعت در شهر تازه تأسیس نئوم در شمال غربی عربستان واقع در سواحل دریای سرخ توقف داشته و سپس به فرودگاه بن گوریون در تل آویو بازگشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو و بن سلمان درباره ایران و توافق سازش صحبت کردند

نتانیاهو و بن سلمان درباره ایران و توافق سازش صحبت کردند