مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:202020-11-23سياسي

پلیس «جامعه محور» باید باشیم


معاون اجتماعی ناجا تاکید کرد: پلیس جامعه محور باید باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار مهدی حاجیان در آیین تکریم ومعارفه معاون اجتماعی ناجا اظهار کرد:: امیدوارم در پاسداشت خون شهدا بتوانم برنامه های خود را برابر اصول و مبانی اسلام و در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی، فرامین و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی و تدابیر خردمندانه فرمانده و هیئت رییسه ناجا اجرایی کنم.

سردار حاجیان ادامه داد: تامین نظم و امنیت، اجرای قانون و توسعه عدالت اجتماعی از مهم ترین ارکان ثبات سیاسی و نظام اجتماعی است که مسئولیت خطیر و مهم تامین نظم و امنیت بر عهده نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه سبزپوشان ناجا مدال پرافتخار مجاهدان فی سبیل الله را بر سینه دارند، خاطر نشان کرد: در ماموریت های اجتماعی، ارتقای امنیت ذهنی بسیار مهم تر از امنیت عینی است و افزایش احساس امنیت در جامعه می تواند موجب آسایش بیشتر مردم را فراهم کند.

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه امنیت محصول ارزشمندی است، خاطر نشان کرد: امنیت بسترساز توسعه فرهنگی، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی است و بایستی در فرآیند تامین نظم و امنیت، فاصله خود را با مردم کم کنیم چرا که تعامل با مردم می تواند تاثیر محسوسی در اجرای قانون ، قانون پذیری افراد، کاهش جرایم و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس «جامعه محور» باید باشیم

پلیس «جامعه محور» باید باشیم