مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-23سياسي

اولین نشان فداکاری به شهید امیر سرلشکر ولی الله فلاحی تعلق گرفت


به پاس فرماندهی و مدیریت جهادی امیر سرلشکر فلاحی در صحنه ها و برهه های سرنوشت ساز دوران پیروزی انقلاب تا عملیات ثامن الائمه (ع) و ایثار و بذل جان در اعتلای ایران سربلند اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، برابر تصویب شورای عالی نشان ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران ، به پاس فرماندهی و مدیریت جهادی امیر سرلشکر فلاحی در صحنه ها و برهه های سرنوشت ساز دوران پیروزی انقلاب تا عملیات ثامن الائمه (ع) و ایثار و بذل جان در اعتلای ایران سربلند اسلامی، اولین نشان فداکاری به آن فرمانده دلاور شهید تعلق گرفت.

شهید سرلشکر فلاحی در سال 1310 در طالقان متولد شد و تحصیلات ابتدایی و متوسطه اش را در طالقان و دبیرستان نظام تهران گذراند.

پس از اخذ مدرک متوسطه وارد دانشکده افسری شد و با درجه ستوان دومی از آن دانشکده فارغ التحصیل گردید و ماموریتش را از فرماندهی دسته درنیروی زمینی آغاز کرد.

وی در طول خدمت به دلیل شایستگی توانست تا درجه سرتیپی پیش برود و دوره دانشکده فرماندهی و ستاد را نیز پشت سر بگذارد؛ با این وجود به دلیل مبارزات سیاسی و فعالیت علیه رژیم شاه از سال 1330 تا 1352 چهار بار به زندان افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشان فداکاری به شهید امیر سرلشکر ولی الله فلاحی تعلق گرفت

اولین نشان فداکاری به شهید امیر سرلشکر ولی الله فلاحی تعلق گرفت