مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 12:402020-11-23سياسي

همه ناراضی به جز دلال! / استیضاح وزیر جهاد کشاورزی تنها راه باقیمانده مجلس است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جعفر راستی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس با اشاره بی کفایتی مسئولان دولتی در کنترل وضعیت بازار اظهار داشت: - همه ناراضی به جز دلال! / استیضاح وزیر جهاد کشاورزی تنها راه باقیمانده مجلس است راستی، استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را تنها راه مجلس برای مقابله با بی بند و باری در بازار دانست و تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی تا به امروز جلساتی مختلفی را با مسئولان دولتی در جهت کنترل بازار برگزار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جعفر راستی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس با اشاره بی کفایتی مسئولان دولتی در کنترل وضعیت بازار اظهار داشت: متاسفانه شاهد بی بند و باری در قیمت گذاری محصولات پروتیینی، کشاورزی و نهاده دامی در بازار هستیم و این باعث شده که هم تولیدکننده و هم مصرف کننده متضرر شوند و فقط دلالان و سوداگران از این شرایط رضایت داشته باشند و همچنان بر طبل افزایش قیمت ها بکوبند و سود های کلان را به جیب بزنند و به موازات آن شاهد این ماجرای تلخ هستیم که هزینه های تولید افزایش پیدا کرده و قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده است.

وی استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را تنها راه مجلس برای مقابله با بی بند و باری در بازار دانست و تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی تا به امروز جلسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ناراضی به جز دلال! / استیضاح وزیر جهاد کشاورزی تنها راه باقیمانده مجلس است

همه ناراضی به جز دلال! / استیضاح وزیر جهاد کشاورزی تنها راه باقیمانده مجلس است