مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 12:152020-11-23اقتصادي

افتتاح کارخانه تولید کاغذ از سنگ اسدآباد خرداد 1400


استاندار همدان از افتتاح و بهره برداری کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن شهرستان اسدآباد در خردادماه سال 1400 خبر داد.

- سیدسعید شاهرخی امروز -دوشنبه سوم آذرماه- در سفر نیم روزه خود به شهرستان اسدآباد از کمربندی ورودی شهر،سطح شهر به منظور نظارت بر اجرای دقیق طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها، ایستگاه چادر تب سنجی بسیج و شهرک صنعتی اسدآباد بازدید و نیز از عوامل راهنمایی و رانندگی این شهرستان در راستای نظارت بر محدودیت های حوزه راهنمایی و رانندگی تقدیر کرد.

استاندار همدان در بازدید از شهرک صنعتی اسدآباد در جمع خبرنگاران گفت: کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن اسدآباد یکی از مهمترین کارخانه های تولید کاغذ سطح کشور و استان همدان بوده که در حال حاضر این طرح در دست عملیات اجرایی و ساخت قرار دارد و بنا به قول سرمایه گذار این پروژه صنعتی مهم کشوری در خردادماه سال 1400 به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به پروژه کمربندی شهر اسدآباد نیز گفت: این طرح تقریبا در مراحل پایانی خود قرار داشته و تنها اتصال ورودی شهر به کمربندی باقی مانده که با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی و پیگیری های صورت گرفته پروژه فعال شده و امیدواریم در زمان کوتاهی اتصال ورودی شهر به کمربندی برقرار و از طرح فوق به صورت صد درصدی استفاده شده و زیر بار تراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارخانه تولید کاغذ از سنگ اسدآباد خرداد 1400

افتتاح کارخانه تولید کاغذ از سنگ اسدآباد خرداد 1400