مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-23اقتصادي

حذف زغال سنگ از صنعت برق چقدر سریع اتفاق خواهد افتاد؟


شرکتهای زیمنس، جنرال الکتریک و توشیبا که تولیدکنندگان جهانی تجهیزات برقی هستند امسال اعلام کرده اند که دیگر پروژه های تولید نیروی الکتریکی زغال سوز را نخواهند ساخت.

- شرکتهای زیمنس، جنرال الکتریک و توشیبا که تولیدکنندگان جهانی تجهیزات برقی هستند امسال اعلام کرده اند که دیگر پروژه های تولید نیروی الکتریکی زغال سوز را نخواهند ساخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صرفنظر از این که مدیریت این شرکتها چگونه به توجیه این تصمیم پرداختند، دلیل آن ساده است زیرا دیگر آینده ای در کسب و کار زغال سنگ نمی بینند.

برای دریافتن تاثیر این تصمیم، کافیست ببینیم هنگامی که یک شرکت نرم افزاری دیگر نمی خواهد از یک برنامه نرم افزاری یا یک سیستم عامل حمایت کند، چه اتفاقی می افتد.

مشتریان می توانند به استفاده از آن ادامه دهند اما برای بهبود فرآیند فعالیت چگونه هزینه خواهند کرد؟ چه مدت این تولیدکنندگان از محصولاتشان حمایت خواهند کرد؟ تردیدی وجود ندارد که این شرکتها مشتریانشان را نسبت به وفاداریشان به زغال سنگ قدیمی مطمئن خواهند کرد اما مسلما مصرف کنندگان که به خوبی مشکلات عدم حمایت از محصولات را می دانند به فکر تسریع برنامه تعطیلی نیروگاههای زغال سوز می افتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف زغال سنگ از صنعت برق چقدر سریع اتفاق خواهد افتاد؟

حذف زغال سنگ از صنعت برق چقدر سریع اتفاق خواهد افتاد؟