مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 07:102020-11-23اقتصادي

مزایای بورسی شدن املاک


وزارت دفاع در راستای برنامه فروش املاک مازاد خود، یک قطعه زمین محصور شده واقع در شهرستان دماوند را به قیمت پایه 130 میلیارد ریال در تاریخ 9 آذر ماه امسال در بورس کالا به فروش برساند.

- ، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حالی 9 آذر ماه جاری عرضه املاک مازاد خود در بورس کالا را با عرضه یک قطعه زمین محصور شده واقع در شهرستان دماوند آغاز می کند که کارشناسان و صاحبنظران حوزه اقتصادی این عرضه ها را راهکاری برای افزایش شفافیت در امر واگذاری املاک دولتی و عمومی و حذف فرآیندهای پرشائبه مزایده و مناقصه های سنتی می دانند تا با جایگزینی مکانیسم حراج الکترونیک به جای عرضه های پاکتی، سیر حرکت به سمت پیاده سازی دولت الکترونیک در این زمینه نیز محقق شود.

در این زمینه با نمایندگان مجلس، صاحبنظران حوزه اقتصادی و کارشناسان بازار سرمایه به گفتگو پرداخته ایم که شرح آن در ادامه آمده است.

حفاظت از بیت المال با واگذاری املاک عمومی و دولتی در بورس کالا سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیات رییسه مجلس در خصوص عرضه املاک نهادهای مختلف از جمله وزارت دفاع در بورس کالا گفت: در بورس کالا قیمت ها به شکل شفاف کشف می گردد که همین امر باعث می‌شود تا از بیت المال به صورت عادلانه و منصفانه حفاظت شده و نهادهای دولتی، بانک ها و سایر بخش های عمومی نیز می‌توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای بورسی شدن املاک

مزایای بورسی شدن املاک