مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 13:402020-11-22سياسي

فرهنگ بسیجی به یک نماد متبلور و افتخار آمیز تبدیل شده است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: امروز فرهنگ بسیجی به یک نماد متبلور و افتخار آمیز تبدیل شده و بسیجی بودن پدیده ای مبارک و معنادار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با هفته بسیج، حجت الاسلام عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی این هفته را به سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین تبریک گفت.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر گرامی سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین سلام علیکم فرا رسیدن هفته بسیج را که تبلور تدبیر دوراندیشانه حضرت امام خمینی( ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پنجم آذر ماه سال 1358 است به جنابعالی و دیگر همرزمانتان در سازمان ارزشی و ولایی بسیج مستضعفین تبریک می گویم.

بدون شک سازمان بسیج مستضعفین شجره ای طیبه و عامل ناکامی دشمنان در به ثمر رساندن توطئه ها و نقشه های شوم خود در مقابل انقلاب اسلامی است.

سازمانی که از کارکرد های موثر و قابل توجه آن پس از پیروزی انقلاب و در طول جنگ تحمیلی تا حضور در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی به خوبی خود را نشان داده و امروز به درختی تناور و بالنده در عرصه های مختلف علمی، فنی، پژوهشی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ بسیجی به یک نماد متبلور و افتخار آمیز تبدیل شده است

فرهنگ بسیجی به یک نماد متبلور و افتخار آمیز تبدیل شده است