مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-22سياسي

بسیج؛ گره گشای مشکلات اقتصادی کشور است


امام جمعه اردکان با اشاره به نقش مهم بسیج و توانمندی های بسیجیان در عرصه های مختلف، گفت: بسیج؛ مظهر فداکاری و خدمت به مردم است و بسیج به خوبی می تواند در حل مشکلات اقتصادی کشور نقش آفرینی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در دیدار با جمعی از بسیجیان، ضمن تبریک هفته بسیج بابیان اینکه بسیج و بسیجیان در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و حمایت از تولید داخلی نقش مهمی دارند، اظهار کرد: باید درزمینهٔ اخلاق و رفتار هم تلاش و کوشش کنند تا نمونه باشند و موجب جذب دیگران بشوند.

وی افزود: این نکته مهمی است که بسیج باید مظهر اخلاق به ویژه اخلاق اجتماعی و برخورد با مردم باشد زیرا هیچ چیز مانند اخلاق خوب باعث جذب دیگران نمی شود و بسیج، نیرویی فراجناحی و تبلور مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه اردکان گفت: رفتار و اخلاق اجتماعی ما بسیجیان باید به گونه ای باشد که جلوه و جایگاه بسیج در میان افکار عمومی جامعه و در دید مردم حفظ شود و آن ها نیز آرزو و افتخار کنند که جزو بسیج شوند نه این که خدای ناکرده رفتار و اخلاق ما، دیگران را از بسیج رمیده و دل زده کند.

وی با اشاره به وجود مشکلات در جامعه تصریح کرد: بسیج؛ مظهر فداکاری و خدمت به مردم است و بسیجی کسی است که برای خدا تلاش می کند و به خود زحمت می دهد تا خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج؛ گره گشای مشکلات اقتصادی کشور است

بسیج؛ گره گشای مشکلات اقتصادی کشور است