مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-22دانش

تغییر و تحول در رأس هرم صندوق ضمانت صادرات ایران


عملکرد چند ساله این صندوق استراتژیک، ابهامات متعددی را در خصوص تخلفات رقم خورده در این صندوق مطرح کرده است که نیازمند ورود دستگاه ها و نهاد های نظاراتی به ماجراست تا ضمن شناسایی متخلفان و تخلفات احتمالی صورت گرفته، - این درحالی است که بررسی سوابق تحصیلی بهرامی نشان می‌دهد وی مدرک دکترایی را از کالجی در شهر نیس فرانسه اخذ نموده که ابهاماتی در خصوص ارزشیابی و اعتبار آن از سوی وزارت علوم تحقیقات و فن آوری مطرح بوده است و بایستی ایشان در این باره پاسخگوی افکار عمومی باشند تا مشخص شود که مدرک تحصیلی دکترای وی فاقد اعتبار است یا خیر؟ ضمن اینکه اطلاعاتی از دانشگاهی که از آن کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دریافت نموده نیز منتشر نشده است و نیازمند شفاف سازی از سوی مدیرعامل برکنار شده است.

حال، عملکرد چند ساله این صندوق استراتژیک، ابهامات متعددی را در خصوص تخلفات رقم خورده در این صندوق مطرح کرده است که نیازمند ورود دستگاه‌ها و نهاد‌های نظاراتی به ماجراست تا ضمن شناسایی متخلفان و تخلفات احتمالی صورت گرفته، ابهامات و شائبات مطرح شده، بررسی و شفاف سازی شود.

به هر حال در شرایط کنونی، اقدام رزم حسینی وزیر جدید صمت، نشان از عزم و تلاش جدی وی برای مبارزه با فساد در زیرمجموعه خود دارد تا در ادامه مسیر، با تغییر و تحول اساسی در بدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر و تحول در رأس هرم صندوق ضمانت صادرات ایران

تغییر و تحول در رأس هرم صندوق ضمانت صادرات ایران