مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-22بين الملل

راهبرد رسانه ای ایران در منطقه چیست؟


حسین طالبی؛ نفوذ کشورهای غربی که در صدر آن آمریکا در کنار انگلیس و فرانسه که سابقه استعمار را بیش از چند دهه در منطقه داشته اند، - جمهوری اسلامی ایران در طول چهاردهه با استفاده ابزارهای جنگ نرم به ‍ویژه دیپلماسی رسانه توانسته نظم و توازن قوا در منطقه را به صورت عمده تغییر دهد و به عنوان قدرت منطقه در غرب آسیا خود را معرفی کند.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو-حسین طالبی؛ نفوذ کشورهای غربی که در صدر آن آمریکا در کنار انگلیس و فرانسه که سابقه استعمار را بیش از چند دهه در منطقه داشته اند، دیگر قادر نیستند به مانند گذشته برنامه و یا ایدئولوژی های خود را در منطقه جامه عمل بپوشانند و راهبردهای آنان جهت پیشبرد اهداف در چند سال گذشته با شکست وبحران مواجه شده است.

در واقع بازیگران قدیمی که از 20 سال گذشته نقش مهمی را در سیاست های منطقه ای ایفا می کردند ولذا تا به امروز ادامه داشته است با رقبای جدیدی دست وپنجه نرم می کنند، که همین امر سبب شده تا نظم و توازن قوا در منطقه تغییر کند.

مهم ترین و اصلی ترین رقیب قدرت های امپریالستی و متجاوز غربی در منطقه کشوری واقع شده در جنوب غربی آسیا است.

ایران پس ازانقلاب 57، تدوین و تبیین سیاست های خارجی در منطقه و نظام بین الملل را براساس مبانی اسلامی پایه ریزی و فعالیت های خود را از همان روزهای اول شروع کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد رسانه ای ایران در منطقه چیست؟

راهبرد رسانه ای ایران در منطقه چیست؟