مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 19:102020-11-21اجتماعي

درخواست 1469 نفر برای کسب مجوز تردد در محورهای قزوین


با توجه به آغاز طرح ممنوعیت تردد خودروها با پلاک غیربومی تا ظهر اول آذر 1469 تقاضا برای دریافت مجوز عبور و مرور در 6 محور به فرمانداری قزوین ارسال شده است.

- ایسنا/قزوین فرماندار قزوین گفت: با توجه به آغاز طرح ممنوعیت تردد خودروها با پلاک غیربومی تا ظهر اول آذر 1469 تقاضا برای دریافت مجوز عبور و مرور در 6 محور به فرمانداری قزوین ارسال شده است.

محمد شفیعی در جلسه فرماندهی قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونای استان قزوین که شنبه اول آذر در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد، تصریح کرد: در فاز سوم محدودیت های کرونایی با همکاری پلیس راه 5 نقطه شهر شامل خروجی اتوبان به سمت باراجین لاین شمالی کنار گذر، لاین جنوبی کنار گذر، خروجی اتوبان به سمت میدان شورا، خروجی به سمت اسماعیل آباد، سرپل میرزا به سمت قزوین و خروجی شمالی سر پل میرزا به سمت قزوین را از ساعت 12 شب مسدود کردیم.

وی افزود: در این مناطق ورود خودرو با پلاک غیربومی ممنوع است مگر اینکه فرد جریمه بپردازد، همچنین در صورت تکرار، توقیف وسیله نقلیه صورت می گیرد.

فرماندار قزوین گفت: با توجه به آغاز طرح ممنوعیت تردد خودروها با پلاک غیر بومی تا ظهر اول آذر 1469 تقاضا برای دریافت مجوز عبور و مرور در 6 محور داشتیم که 486 درخواست توسط مجموعه ادارات و دستگاه های دولتی، 185 درخواست خودرو شخصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 1469 نفر برای کسب مجوز تردد در محورهای قزوین

درخواست 1469 نفر برای کسب مجوز تردد در محورهای قزوین