مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 15:152020-11-21فرهنگي

نگاهی به نمایشگاه «گسست محسوس»


نمایشگاه «گسست محسوس» با نمایش 13 اثر از سه نسل هنرمندان معاصر ایران، تاثیر هنر آمریکا را بر آثار هنرمندان معاصر ایران بعد از جنگ جهانی دوم مورد توجه قرار داده است.

- نمایشگاه گسست محسوس با نمایش 13 اثر از سه نسل هنرمندان معاصر ایران، تاثیر هنر آمریکا را بر آثار هنرمندان معاصر ایران بعد از جنگ جهانی دوم مورد توجه قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، در روزهایی که همچنان تب انتخابات در آمریکا تند است و دنیا برشی نوظهور از فرهنگ آمریکایی می بیند، نمایشگاهی در گالری طراحان آزاد به همت تکین آغداشلو با عنوان گسست محسوس به نمایش درآمد که تاثیر هنر آمریکایی پس از جنگ جهانی دوم را بر هنرمندان ایرانی روایت کرد.

در این نمایشگاه آثاری از رضا آرامش، سینا چوپانی، قاسم حاجی زاده، خسرو حسن زاده، هدی زرباف، کوروش شیشه گران، طلا مدنی، امیر کمند، هومن مرتضوی، فرهاد مشیری، شیرین علی آبادی، محمد رضا میرزایی، نیکزاد نجومی و منوچهر یکتایی به نمایش گذاشته شده بود.

تکین آغداشلو که خود هنرمند و طراح متولد تهران، فارغ التحصیل کارشناسی هنرهای تجسمی از دانشگاه رایرسون تورنتو و این سومین نمایشگاهی است که کیوریتوری می کند، در بخشی از صحبت هایش یادآور می شود: برای این نمایشگاه یک دوره مطالعه و کار پژوهشی تاریخی و تئوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به نمایشگاه «گسست محسوس»

نگاهی به نمایشگاه «گسست محسوس»