مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 15:052020-11-21حوادث

قتل جوان 26 ساله در لاهیجان/ عاملان نزاع و قتل دستگیر شدند


فرمانده انتظامی لاهیجان از قتل جوان 26 ساله لنگرودی در یک درگیری و نزاع در این شهرستان، گفت: عاملان نزاع و قتل این جوان دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ قاسم جانعلی پور گفت: مأموران انتظامی پاسگاه لیالستان از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در یک کافه مطلع و بلافاصله در محل درگیری حاضر شدند.

وی با بیان اینکه مأموران پس از حضور در محل دو جوان 26 ساله و از عاملان درگیری را دستگیر کردند، افزود: در بررسی های اولیه مأموران انتظامی مشخص شد که تعدادی جوان که حالت عادی نداشتند به علت خیره شدن به همدیگر درگیر و مقتول که جوانی 26 ساله و اهل شهرستان لنگرود بود با ضربات چاقو مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به اینکه بلافاصله تیمی تخصصی از پلیس شهرستان برای دستگیری دیگر عاملان درگیری تشکیل شد، گفت: ساعاتی پس از درگیری، ضاربان با مراجعه به بیمارستان دوباره فرد مقتول را مورد ضرب و جرح قرار داده و متواری شدند.

سرهنگ جانعلی پور ادامه داد: پس از اقدامات فنی کارآگاهان آگاهی شهرستان و در کمتر از 12 ساعت، متهمان اصلی این پرونده که چهار جوان 23 تا 27 ساله بودند در شهرستان آستانه اشرفیه دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل جوان 26 ساله در لاهیجان/ عاملان نزاع و قتل دستگیر شدند

قتل جوان 26 ساله در لاهیجان/ عاملان نزاع و قتل دستگیر شدند