مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 03:352020-11-21سياسي

تحریم های دارویی سلامت مردم ایران را به خطر انداخته است


تحریم های دارویی و اقتصادی آمریکا سلامت مردم ایران را با خطر مواجه ساخته و جامعه جهانی نیز نسبت به این جنایت هولناک واکنش صریح و صحیحی نشان نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده شیروان در مجلس، علی جدی در دیدار با سفیر یونان با اشاره به سابقه تاریخی و اشتراکات فرهنگی و تمدنی ایران و یونان اظهار کرد: مراودات ایران و یونان در  ابعاد تاریخی جایگاه گسترده ای دارد که پشتوانه محکمی برای توسعه ارتباطات در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خواهد بود.

وی تقویت و تحکیم مناسبات میان جمهوری اسلامی ایران و یونان را مهم دانست و افزود: گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران از ارتقاء روابط با یونان استقبال کرده و از اینکه تحریم های ظالمانه و یک جانبه آمریکا به کاهش روابط دو کشور منجر شده جای نگرانی دارد.

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران- یونان با اشاره به ظرفیت های فراوان بخش های اقتصادی و تجاری در ایران و یونان خاطرنشان کرد: به رغم تحریم های ظالمانه و ضدحقوق بشری آمریکا این  امید وجود دارد که با تقویت و تسهیل همکاری ها میان بخش های خصوصی دو کشور توسعه مراودات اقتصادی را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های دارویی سلامت مردم ایران را به خطر انداخته است

تحریم های دارویی سلامت مردم ایران را به خطر انداخته است