مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-20اقتصادي

استفاده از خدمات غیرحضوری با اپلیکیشن «برق من» در اردستان


مدیر توزیع برق شهرستان اردستان گفت: شهروندان می توانند به منظور مراجعه هر چه کمتر به اداره برق و بهره مندی از خدمات غیرحضوری از اپلیکیشن «برق من» استفاده کنند.

- استفاده از خدمات غیرحضوری با اپلیکیشن برق من در اردستان ایسنا/اصفهان مدیر توزیع برق شهرستان اردستان گفت: شهروندان می توانند به منظور مراجعه هر چه کمتر به اداره برق و بهره مندی از خدمات غیرحضوری از اپلیکیشن برق من استفاده کنند.

مدیر توزیع برق شهرستان اردستان امروز (جمعه- 30 آبان) در مانور تعمیرات جهادی خطوط مشکل دار برق اردستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اجرای تمرین و مانور آموزشی جهت راهبردی و مدیریت تیم ها در شرایط بحرانی و همچنین بالا بردن آمادگی جسمانی نیروها برای مقابله با بحران از اهداف این مانور بود.

قاسم ناظری با بیان اینکه این مانور در حد فاصل نیروگاه سیکل ترکیبی زواره تا روستای مُزدآباد به طول 6 کیلومتر برگزار شد، افزود: مانور تعمیرات جهادی و بازسازی خطوط مشکل دار برق شهرستان همزمان با سراسر استان در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین، تامین برق مطمئن و پایدار، جلوگیری از بروز خاموشی های ناخواسته با حضور 11 اکیپ در سطح توزیع برق شهرستان اردستان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از خدمات غیرحضوری با اپلیکیشن «برق من» در اردستان

استفاده از خدمات غیرحضوری با اپلیکیشن «برق من» در اردستان