مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 16:202020-11-19حوادث

دامادان هشترودی برگزار کننده مجالس، مجرم هستند


دامادان هشترودی اگر اقدام به برگزاری مراسم عروسی کنند، مجرم شناخته شده و خانواده های آن ها نیز مباشران در انجام جرائم هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دادگستری هشترود گفت: دامادان هشترودی اگر اقدام به برگزاری مراسم عروسی کنند، مجرم شناخته شده و خانواده های آن ها نیز مباشران در انجام جرائم هستند.

  رحیم استادی در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، در این خصوص اظهار کرد: نیروی انتظامی مکلف به دستگیری متخلفان کرونایی است، چراکه آنان به عنوان تهدید کنندگان بهداشت عمومی شناخته می شوند.

وی اظهار کرد: سلامتی مردم خط قرمز دستگاه قضایی است، از این رو اگر افراد یا مجموعه ها، کاری انجام دهند که بهداشت عمومی به خطر بیافتد، به عنوان متخلف دستگیر و دادگاهی خواهند شد.

برخورد حاکمیتی با تهدید کنندگان بهداشت عمومی در هشترود فرماندار هشترود نیز در این جلسه از مرگ 36 نفر از اهالی این شهرستان بر اثر همه گیری ویروس کرونا خبر داد.

امین امینیان با بیان اینکه تجمع کنندگان در هشترود عامل شیوع بیشتر کرونا هستند، افزود: اکثر ادارات به صورت منظم آمار بهداشتی خود را به شبکه بهداشت و درمان ارسال نکرده و ستاد کرونا را از وضعیت سلامتی خود آگاه نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامادان هشترودی برگزار کننده مجالس، مجرم هستند

دامادان هشترودی برگزار کننده مجالس، مجرم هستند