مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 18:452020-11-18سياسي

فرهنگ وقف در استان ضعیف است/ لزوم رسیدگی به موقوفات بی حساب و کتاب


برخی از وقف های بی حساب و کتاب هم برای برخی از مردم مشکلاتی ایجاد کرده است که باید با نگاه واقع گرایی نسبت به حل آنان اقدام شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از شهرکرد عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در ابتدای این جلسه با انتقاد از وضعیت ضعیف وقف در چهارمحال و بختیاری گفت: موضوع وقف از مسایل بسیار مهمی است که در عرصه های مختلف کاربرد دارد و می تواند مشکلات مهمی را حل کند.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه جا دارد همه روی ترویج فرهنگ وقف کار گسترده ای انجام دهند، توضیح داد: البته دست های پشت پرده وجود دارد که تلاش می کردند موقوفات را از مسیر خود منحرف کنند و کاربری آنان را عوض کنند و در عرصه های دیگری از آن استفاده کنند که اداره اوقاف در این خصوص باید پیگیری کند.

وی با اشاره به برخی از آسیب های وقف در چهارمحال و بختیاری هم بیان کرد: برخی از وقف های بی حساب و کتاب هم برای برخی از مردم مشکلاتی ایجاد کرده است که باید با نگاه واقع گرایی نسبت به حل آنان اقدام شود؛ مثلا وقف از این کوه تا آن کوه؛ یا از این دره تا آن دره از این موارد هستند.

حجت الاسلام حسین امیری در این ادامه جلسه با اشاره به این که گسترش فرهنگ وقف یکی از عمده ترین فاکتورهای انهدام تراکم ثروت در جامعه و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ وقف در استان ضعیف است/ لزوم رسیدگی به موقوفات بی حساب و کتاب

فرهنگ وقف در استان ضعیف است/ لزوم رسیدگی به موقوفات بی حساب و کتاب