مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 09:002020-11-18سياسي

ایران و اندونزی می توانند گام های بلندی در حمایت از حقوق کودکان بردارند


دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری گفت: ایران و اندونزی می توانند گام های بلندی در حمایت از حقوق کودکان بردارند.

- دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری گفت: ایران و اندونزی می توانند گام های بلندی در حمایت از حقوق کودکان بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، کنگره بین المللی ایران و اندونزی در زمینه شهرهای دوستدار کودک با مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت توانمند سازی زنان و کودکان اندونزی، بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری در کنگره بین المللی ایران و اندونزی در زمینه شهرهای دوستدار کودک، با اشاره به انطباق مفاد دستورالعمل شهرهای دوستدار کودک که به تصویب شورای عالی استانها نیز رسیده، گفت: از سال 1389 که پایلوت اجرای طرح شهرهای دوستدار کودک در 12 شهر به مورد اجرا گذاشته شد و 1300 شهر مکلف به اجرای مفاد دستورالعمل شهرهای دوستدار کودک شدند تاکنون گام های بسیار مهمی در جهت حمایت و ارتقای از حقوق کودکان برداشته شده و دو کشور مهم ایران و اندونزی در غرب و شرق آسیا می توانند در این زمینه با انتقال تجربه و همکاری های مشترک گام های اساسی-تری بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و اندونزی می توانند گام های بلندی در حمایت از حقوق کودکان بردارند

ایران و اندونزی می توانند گام های بلندی در حمایت از حقوق کودکان بردارند