مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 13:452020-11-17سياسي

کتابداران با کار فرهنگی به مبارزه با کرونا کمک کنند


معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: با همراهی کتابداران و فعالان عرصه کتابخوانی و با استفاده از فعالیت های فرهنگی در پیشگیری از بیماری کرونا توفیق بیشتری خواهیم داشت.

- مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در آیین بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار استان همدان  اظهار کرد: اگر اداره کل کتابخانه های عمومی خوش درخشیده  به دلیل وجود مدیری لایق و کارشناسان و کتابداران ساعی و کوشا است.

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه موفقیت در حوزه کتابخوانی باعث تقویت جبهه فرهنگی می شود افزود: یکی از ارکان اصلی فرهنگ و مرام ما کتاب قرآن است که سرمنشأ همه کتاب ها و خوبی هاست.

وی با اشاره به اینکه واژه مقدس کتاب بی نظیر و بی بدیل است تصریح کرد: ریشه آرامش دانایی  و رکن اصلی در دانایی کتاب و کتابخوانی است به طوری که مقام معظم رهبری می فرمایند که سلامت فکری را با کتابخوانی تأمین کنید.

معاون استان همدان ادامه داد: فردی که دانا باشد، به طور قطع به یقین می تواند بهترین زندگی را داشته باشد و کتاب یک رکن اصل دانایی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه کتابخانه ها بستر را فراهم می کنند که مردمان  به کتاب دسترسی پیدا کنند خاطرنشان کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنکی بود که با استفاده از فرهنگ غنی اسلام توانستیم پیروز و در ادامه نیز مقاومت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابداران با کار فرهنگی به مبارزه با کرونا کمک کنند

کتابداران با کار فرهنگی به مبارزه با کرونا کمک کنند