مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 12:052020-11-17اقتصادي

جایگاه تکنسین ها در جامعه افول کرده است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: جایگاه امروز تکنسین ها در جامعه افول پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمانه شاددل ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری که در محل استانداری زنجان برگزار شد، یکی از دغدغه های امروز جامعه، افول جایگاه تکنسین ها در دانشگاه ها است، افزود: این تنزل جایگاه در حوزه صنعت بیش از سایر بخش ها مشاهده می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نبود تکنسین در کشور نباید نادیده گرفته شود و معتقدیم این خلاء یک خلاء جدی است، تصریح کرد: متاسفانه به جای اینکه به تربیت تکنسین بپردازیم، طی سال های گذشته همه وقت خود را صرف ایجاد رشته های نظری در سطوح مختلف تحصیلی کرده ایم.

شاددل با بیان اینکه مدرک گرایی یکی از آفت هایی است که باعث شده است امروز در زمینه تکنسین با دغدغه های زیادی مواجه شویم، ادامه داد: امروز برای اینکه از این بحران خارج شویم، باید نسبت به توسعه تدوین سند توسعه مهارت استان اقدام کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر اینکه امروز به عینه می بینیم که کشورهای در حال توسعه نسبت به به کارگیری تکنسین و کارگر ماهر اهتمام ویژه ای دارند، اظهار کرد: برای اینکه بتوان در این زمینه به نتایج درخوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه تکنسین ها در جامعه افول کرده است

جایگاه تکنسین ها در جامعه افول کرده است