مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 11:102020-11-17اقتصادي

درماندگی بازنشستگانی که زیر 2 میلیون و 500 هزار تومان درآمد دارند


فعال صنفی بازنشستگان استان هرمزگان با انتقاد از سیاست های مزدی گفت: از کار افتادگان و مستمری بگیران در تامین هزینه های زندگی خود درمانده اند.

- جی پلاس ، بازنشستگان کارگری به خصوص مستمری بگیران این سازمان که کمتر از 30 سال سابقه بیمه پردازی داشته اند، از دریافتی ماهانه خود انتقادات بسیار دارند؛ بازماندگان و از کارافتادگان، عملاً نصیب چندانی از طرح همسان سازی یا متناسب سازی نبرده اند و دستمزد بخش اعظمی از آنها، زیر 2 میلیون و 500 هزار تومان است.

ایلنا نوشت؛ حمید کامجو (فعال صنفی بازنشستگان استان هرمزگان)، بازنشسته سخت و زیان آوری است که حق سختی کار او به حساب سازمان واریز نشده؛ او به دلیل بیماری، با 15 سال سابقه کار بازنشست شده و از کار افتادگی می گیرد؛ این مستمری بگیر در ارتباط با وضعیت معیشتی خود و سایر مستمری بگیرانی که با کمتر از 25 یا 30 سال بازنشست شده اند، می گوید: واقعاً در تنگنا هستیم؛ من چطور باید با حقوقِ 2 میلیون و 100 هزار تومانی زندگی کنم و هزینه های خانواده را تامین نمایم؟! کامجو در ادامه به مساله عدم نظارت بر واریز بیمه ها اشاره می کند و می گوید: بسیاری مثل من هستند که به دلیل اهمال و غفلت کارفرما، حق سختی کار آن ها واریز نشده و اکنون در زمان بازنشستگی، دچار مشکل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درماندگی بازنشستگانی که زیر 2 میلیون و 500 هزار تومان درآمد دارند

درماندگی بازنشستگانی که زیر 2 میلیون و 500 هزار تومان درآمد دارند