مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-17اقتصادي

نقش پررنگ خلع تکنسین در آسیب های بخش صنعت زنجان


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: بیشترین آسیب موجود در بخش صنعت به دلیل خلع وجود تکنسین ها بوده و جایگاه تکنسین ها در دانشگاه ها و جامعه کمرنگ شده است.

- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان عنوان کرد نقش پررنگ خلع تکنسین در آسیب های بخش صنعت زنجان ایسنا/زنجان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: بیشترین آسیب موجود در بخش صنعت به دلیل خلع وجود تکنسین ها بوده و جایگاه تکنسین ها در دانشگاه ها و جامعه کمرنگ شده است.

سمانه شاددل ظهر امروز (27 آبان ماه) در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه جایگاه تکنسین ها در دانشگاه ها و جامعه کمرنگ شده و بیشترین آسیب موجود در بخش صنعت به دلیل خلع وجود تکنسین ها است که به همین دلیل به مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری روی آوردیم، اظهار کرد: امید است اجرای سند توسعه مهارت با رویکرد محلی و منطقه ای خلع کمبود تکسنین را پر کند و نتیجه خوبی حاصل شود.

وی با بیان اینکه اجرای سند توسعه مهارت با رویکرد محلی و منطقه ای نیازمند ضمانت اجرایی است، افزود: باید مهارت های در نظر گرفته شده برای بخش های اقتصاد و صنعت جاری شود و افرادی که وارد این بخش ها می شوند نیز باید ضمانت اجرایی دهند تا فرآیند ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پررنگ خلع تکنسین در آسیب های بخش صنعت زنجان

نقش پررنگ خلع تکنسین در آسیب های بخش صنعت زنجان