مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 12:552020-11-16اقتصادي

سنگ تمام قرارگاه امام رضا(ع) در مناطق صعب العبور چهارمحال و بختیاری


مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در چهارمحال و بختیاری گزارشی از عملکرد این گروه در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، این روزها که وضعیت بازار و گرانی از یکطرف و کرونا هم از طرف دیگر دردی شده بر دردهای مردم، عده ای از جوانان همین مرز و بوم به حرف دلشان راهی مناطقی شده اند که محرومیت حرف اولشان است.

این جوانان با اعتماد به خود و با هدف شاد کردن دل مردمان مناطق محروم پا در میدانی نهادند که حرف اول و آخرش محرومیت زدایی است.

این بار داستان از مناطق محروم شهرستان کوهرنگ، بازفت و دهستان موگویی استان چهارمحال و بختیاری آغاز می شود روستاهایی که با بارش اولین برف ارتباطشان با مناطق دیگر قطع می شود و این تا اردیبهشت و خردادماه سال آینده ادامه دارد.

روستاهایی که رفت وآمد به آن ها در ماه های بدون بارش و گرم سال نیز با خودروی سواری امکان پذیر نیست و حتما باید با خودروهای آفرود به آن مناطق رفت.

محرومیت در روستاهای دهستان موگویی و منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ داستان پرتکراری است که بارها و بارها به گوش مسؤولان رسیده است اما انگار  صفحه داستان این مردمان نجیب در تقویم رسیدگی مسؤولان گم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ تمام قرارگاه امام رضا(ع) در مناطق صعب العبور چهارمحال و بختیاری

سنگ تمام قرارگاه امام رضا(ع) در مناطق صعب العبور چهارمحال و بختیاری