مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 08:402020-11-16ورزشي

وقت ایجاد چالش ملی برای توجه به ورزش همگانی فرا رسیده است


رییس فدراسیون ورزش همگانی با اشاره به اهمیت توجه ویژه ملی به سلامت مردم گفت: وقت ایجاد چالش ملی برای توجه به ورزش همگانی فرا رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، افشین ملایی در دومین نشست اعضای شبکه کمیته های این فدراسیون شبکه شکوه که صبح امروز دوشنبه در سالن همایش های آکادمی ملی المپیک برگزار شد، ضمن بیان این مطلب گفت: شبکه شکوه نخستین گام در راستای هم افزایی، تسهیم دانش و تجربه موفق فدراسیون های ورزشی در حوزه ورزش همگانی است.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی ادامه داد: هدف از تشکیل شبکه شکوه ایجاد کانونی برای ایده پردازی در حوزه ورزش همگانی بود، شبکه ای که تمامی تلاش های جزیره ای و موازی همگانی در فدراسیون های ورزشی را هم گرا و یک دست می کند.

ملایی افزود: مسئولین کمیته ورزش همگانی در فدراسیون های ورزشی ممکن است ایده های بزرگی برای اجرا در سطح ملی داشته باشند ولی با توجه به وضعیت ساختاری فدراسیون های ورزشی امکان اجرای آن را در سطح ملی نداشته باشند، ولی در فدراسیون ورزش های همگانی امکان اجرای ملی ایده های ورزش همگانی را داریم.

وی بیان کرد: شبکه شکوه یک سرمایه اجتماعی است و می تواند با مشارکت مسئولین کمیته های همگانی فدراسیون های ورزشی، هم افزایی ضریب نفوذ ورزش همگانی را در کشور بالا ببر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقت ایجاد چالش ملی برای توجه به ورزش همگانی فرا رسیده است

وقت ایجاد چالش ملی برای توجه به ورزش همگانی فرا رسیده است