مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 05:252020-11-16سياسي

یک بام و دو هوای تدفین اموات کرونایی در صحن علنی شورای شهر


بحث تغسیل و تدفین اموات کرونایی که از آغاز شیوع ویروس کرونا داغ شد و گروهی از طلاب جهادی به صورت داوطلبانه مسئولیت این کار را پذیرفتند تا حدود دو سه ماه پیش که بنا شد شهرداری شیراز نیز در این راستا به وظایف خود عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حکایت یک بام و دو هوای تغسیل و تدفین اموات یی در قطعه ای از بهشت احمدی مدفون شوند اما برخی که مایل به دفن اموات شان در دارالرحمه یا دیگر آرامستان ها هستند، باید هزینه های هنگفتی را بپردازند.

ماجرا همین گونه ادامه یافت و عده ای سودجو از این موقعیت استفاده کردند و سود بسیاری از دلالی قبر به جیب زدند تا امروز در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر شیراز، این موضوع با احتساب مسائل و مشکلاتی که در این حوزه وجود داشت، طی یک طرح دو فوریتی پر و پیمان با 11 تبصره پیشنهادی توسط عده ای از اعضا راهی صحن علنی شورا شود و حدود دو ساعت از زمان جلسه سه ساعته شورا را به خود اختصاص دهد.

بحث و گفتگو پیرامون این مساله با نظرات مخالف و موافق بسیاری همراه بود، اما در نهایت با رای حداکثری ضمن اعمال تغییرات جزیی به تصویب رسید.

شهردار شیراز که از ابتدای جلسه مخالفتش را با این طرح اعلام کرد، معتقد بود اقدامات لازم توسط سازمان آرامستان های شهرداری به خوبی در حال انجام بوده و نیازی به یادآوری این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای تدفین اموات کرونایی در صحن علنی شورای شهر

یک بام و دو هوای تدفین اموات کرونایی در صحن علنی شورای شهر