مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 04:352020-11-15سياسي

نقش پررنگ مازندران در دو حماسه عظیم شهر سوسنگرد


دبیر ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران، نقش این استان را در دو حماسه عطیم شهر سوسنگرد بسیار پررنگ دانست و گفت:لاوه بر رشادت های فرزندان این استان در مقاومت در برابر دشمن بعثی و اعزام رزمندگان و همزمانی با اعزام نیرو به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور .

- ایسنا/مازندران دبیر ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران، نقش این استان را در دو حماسه عطیم شهر سوسنگرد بسیار پررنگ دانست و گفت:لاوه بر رشادت های فرزندان این استان در مقاومت در برابر دشمن بعثی و اعزام رزمندگان و همزمانی با اعزام نیرو به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و همچنین مبارزه با گروهک های الحادی و منافقین به ویژه اتحادیه کمونیست ها در جنگ جنگل که منجر به ورود مسلحانه به شهر آمل شد با همه این درگیری ها ساخت و بازسازی شهر سوسنگرد را نیز به عهده گرفت.

ولی الله شیرامه با گرامیداشت فرا رسیدن 26 آبان سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد اظهارکرد: شهر سوسنگرد از شهرهای خوزستان است که در 60 کیلومتری شمال غربی اهواز قرار دارد و با حمله گسترده هوایی دشمن بعثی به نقاط مختلف کشور و زیر آتش قرار دادن پایگاه ها و مناطق مرزی در 31 شهریور 1359 مورد هدف دشمن قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هدف دشمن محاصره و تصرف محور سوسنگرد اهواز بود، به کارشکنی های بنی صدر در عملیات آزادسازی اشاره کرد و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پررنگ مازندران در دو حماسه عظیم شهر سوسنگرد

نقش پررنگ مازندران در دو حماسه عظیم شهر سوسنگرد