مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 14:152020-11-14اقتصادي

بانوان سرپرست خانوار فعال صنایع دستی در 8 استان حمایت می شوند


بنیاد کرامت رضوی و معاونت صنایع دستی کشور در راستای حمایت از هنرمندان صنایع دستی هشت استان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با رویکرد حمایت ویژه از زنان سرپرست خانوار فعال در عرصه صنایع دستی هشت استان، امروز شنبه 24 آبان 99 با حضور معاون صنایع دستی کشور و مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی منعقد شد.

پویا محمودیان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در این مراسم با بیان اینکه شیوع ویروس کووید 19 بیش ترین آسیب را به صنایع دستی وارد کرده است، گفت: برای حمایت و رونق صنایع دستی به عنوان ارزشمندترین میراث ایران نیاز به همکاری همه دستگاه های اجرایی کشور است.

گره گشایی با نام مبارک امام رضا (ع) او با قدردانی از پیشگامی بنیاد کرامت رضوی در حمایت از صنعتگران صنایع دستی در هشت استان با اولویت زنان سرپرست خانوار، اظهار کرد: انعقاد این تفاهم نامه به یمن نام مبارک امام رضا (ع) قطعاً با سایر تفاهم نامه ها تفاوت دارد و امیداریم به برکت این نام شاهد گشایش در وضعیت هنرمندان صنایع دستی که این روزها وضعیت خوبی ندارند، باشیم.

محمودیان ایجاد بازارچه های صنایع دستی، حمایت از هنرمندان و صنعتگران و حفظ اشتغال موجود را از مهم ترین بندهای تفاهم نامه همکاری بین بنیاد کرامت رضوی و معاونت صنایع دستی کشور برشمرد و افزود: نمایشگاه مجازی صنایع دستی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان سرپرست خانوار فعال صنایع دستی در 8 استان حمایت می شوند

بانوان سرپرست خانوار فعال صنایع دستی در 8 استان حمایت می شوند