مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 12:202020-11-14سياسي

مازندران در آزادسازی و بازسازی سوسنگرد نقش ویژه ای داشته است


دبیر ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مازندران با اشاره به نقش استان در حماسه آزادسازی و بازسازی سوسنگرد گفت: کتابی نیز در این زمینه تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی الله شیرامه بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت فرا رسیدن 26 آبان سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد اظهار داشت: شهر سوسنگرد از شهرهای خوزستان است که در 60 کیلومتری شمال غربی اهواز قرار دارد و با حمله گسترده هوایی دشمن بعثی به نقاط مختلف کشور و زیر آتش قرار دادن پایگاه ها و مناطق مرزی در 31 شهریور 1359 مورد هدف دشمن قرار گرفت.

شیرامه با بیان اینکه هدف دشمن محاصره و تصرف محور سوسنگرد اهواز بود، به کارشکنی های بنی صدر در عملیات آزادسازی اشاره کرد و افزود: بنی صدر در آخرین لحظات عملیات، مانع از اعزام تیپ و مقاومت رزمندگان در برابر دشمن بعثی شد و شهید چمران به عنوان نماینده حضرت امام (ره) در شورای عالی دفاع در نامه پرغصه و دردی در این رابطه گفت من اعلام جرم می کنم.

این مسئول ادامه داد: این شهر به خاطر نقاط استراتژیکی که داشت بعضاً مقاومت مردم و جوانان تا صبح به طول انجامید و الحمدلله با پیام امام خمینی (ره) که فرمودند تا فردا سوسنگرد باید آزاد شود و فرماندهی مقام معظم رهبری سوسنگرد در 26 آبان 1359 آزاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران در آزادسازی و بازسازی سوسنگرد نقش ویژه ای داشته است

مازندران در آزادسازی و بازسازی سوسنگرد نقش ویژه ای داشته است