مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 09:402020-11-14فرهنگي

اعلام برنامه های هفته کتاب در کانون پرورش فکری


برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت بیست وهشتمین دوره هفته کتاب به صورت کامل در فضای مجازی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبستر اجرای این برنامه ها را به طور کامل به فضای مجازی منتقل کرده است.

در این میان کانون پرورش فکری بستر اینترنتی پرتال و صفحه های رسمی خود در شبکه های اجتماعی را به برگزاری برنامه های این هفته اختصاص داده است و با برپایی نشست های تخصصی فرهنگی، هنری، ادبی همچنین گفت وگوهای مستقیم و زنده با نویسنده ها، شاعران، مترجمان و تصویرگران نام آشنا و محبوب کتاب های کودک و نوجوان، بچه ها را به کتاب و کتاب خوانی تشویق می کند در عین حال به معرفی تازه ترین آثار منتشر شده یا در دست انتشار این چهره ها می پردازد.

این در حالی است که تنها دو گفت وگو با افسانه شعبان نژاد در روز یک شنبه 25 آبان برای نقد و بررسی کتاب یک شعر بی طاقت و فرهاد حسن زاده در روز چهارشنبه 28 آبان 1399 برای نقد و بررسی رمان زیبا صدایم کن به صورت اختصاصی و با حضور این دو نویسنده و 350 عضو مراکز کانون سراسر کشور برگزار می شود.

بر همین اساس نشست های تخصصی کانون روزهای دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه ساعت 14 در پرتال اینترنتی کانون به صورت برخط برپا می شود و نخست، مینا ذاکر (دکتری کتاب داری و معاون پژوهش اداره کل آموزش و پژوهش کانون) به همراه یک کارشناس دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های هفته کتاب در کانون پرورش فکری

اعلام برنامه های هفته کتاب در کانون پرورش فکری