مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:452020-11-14سياسي

اشتغال زایی آستان قدس رضوی برای 400 بانوی سرپرست خانوار


طی مراسمی در بنیاد کرامت رضوی تفاهم نامه این بنیاد با وزارت صنایع دستی و گردشگری مبنی بر اشتغال زایی برای بانوان سرپرست خانوار و بد سرپرست به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس طی مراسمی در بنیاد کرامت رضوی تفاهم نامه این بنیاد با وزارت صنایع دستی و گردشگری مبنی بر اشتغال زایی برای بانوان سرپرست خانوار و بد سرپرست در 8 استان به امضا رسید.

در این مراسم محمدحسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی طی سخنانی با اشاره به فعالیت های آستان قدس در زمینه محرومیت زدایی گفت: این آستان تلاش های گسترده ای برای محرومیت زدایی در دست اجرا دارد و در این راستا پس از شیوع کرونا برنامه ریزی ها جامعی برای آسیب دیدگان از این ویروس به اجرا رسانده است.

اشتغال زایی برای زنان سرپرست خانوار با اعطای 400 فقره وام به 400 بانو وی ادامه داد: در این زمینه یکی از برنامه های ما موضوع اشتغال زایی برای زنان سرپرست خانوار و یا بانوان بد سرپرست است که سعی داریم که تفاهمی با مجموعه وزارت صنایع دستی برای این عزیزان اشتغال زایی کنیم.

وی از اعطای 400 فقره وام اشتغال زایی به زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: این وام ها با هماهنگی وزارت صنایع دستی به بانوانی که در این زمینه شناسایی شده اند اعطا می شود تا بتوانند در راستای تولید صنایع دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی آستان قدس رضوی برای 400 بانوی سرپرست خانوار

اشتغال زایی آستان قدس رضوی برای 400 بانوی سرپرست خانوار