مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 05:102020-11-14پزشكي

بخور «جوش شیرین» یا «گلاب» در درمان علائم کرونا مؤثر است؟


یک متخصص تغذیه با اشاره به اپیدمی بیماری کووید 19 و شیوع آن در سراسر جهان، گفت: در حال حاضر راه های مختلفی برای کنترل، درمان و پیشگیری از این اپیدمی در جهان عرضه شده و در این بین ممکن است افرادی با هدف سودجویی و یا حتی بدون قصد و غرض و تنها به علت نداشتن تخصص .

- ایسنا/همدان یک متخصص تغذیه با اشاره به اپیدمی بیماری کووید 19 و شیوع آن در سراسر جهان، گفت: در حال حاضر راه های مختلفی برای کنترل، درمان و پیشگیری از این اپیدمی در جهان عرضه شده و در این بین ممکن است افرادی با هدف سودجویی و یا حتی بدون قصد و غرض و تنها به علت نداشتن تخصص و آگاهی کافی با ارائه توصیه های غیرعلمی روند بهبود بیماری را کُند و یا غیرممکن سازند.

صفیه میرزایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در این بین باید آن دسته از توصیه ها و روش های درمانی که پژوهش های بالینی روی آنها انجام شده را مدنظر قرار داد، اظهار کرد: با توجه به مقالات روز دنیا و به ویژه مقالات داخلی، گلاب به علت اثرات ضدالتهابی و آنتی اکسیدانی می تواند در سلامت پوست، مو و کاهش خطر ابتلاء به سرطان مؤثر باشد.

وی کاهش فشارخون، کاهش اثرات ضدالتهابی ناشی از آسیب های ریوی در سپسیس و نیز کاهش اسیدیته معده در افرادی که دارای ریفلاکس اسید معده هستند را از دیگر خواص گلاب برشمرد و تأکید کرد: با وجود این خواص، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخور «جوش شیرین» یا «گلاب» در درمان علائم کرونا مؤثر است؟

بخور «جوش شیرین» یا «گلاب» در درمان علائم کرونا مؤثر است؟