مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 06:502020-11-13ورزشي

مشکل اصلی استان های کشور در رشته شمشیربازی کمبود تجهیزات است


دبیر فدراسیون شمشیربازی کشور گفت: کمبود تجهیزات، مشکل اصلی استان های کشور در رشته شمشیربازی است و برای وارد کردن تجهیزاتش به کشور مشکل داریم اما به دنبال راهکاری برای رفع آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن وحدانی شامگاه گذشته در مجمع انتخاب هیئت شمشیربازی خوزستان با بیان اینکه در تلاش هستیم موضوع را از طریق گمرک پیگیری و تجهیزاتی را وارد کشور کنیم، اظهار کرد: در اولین مسابقات جهانی و آسیایی شمشیربازی، رییس هیئت خوزستان را همراه با تیم ملی اعزام خواهیم کرد تا تجهیزاتی خریداری و وارد استان شود.

وی به امضای تفاهم نامه ای با شهرداری تهران و سازمان میراث فرهنگی برای برگزاری مسابقات در مکان های دیدنی اشاره کرد و افزود: استان خوزستان نیز می تواند در این زمینه گام بردارد و مسابقات جایزه بزرگ را در مکان های باستانی برگزار کند؛ ما آمادگی واگذاری مسابقات بین المللی و جایزه بزرگ کشور را به استان خوزستان داریم.

دبیر فدراسیون شمشیربازی کشور در ادامه به حضور پیشکسوتانی چون سیهان زاده و طیبی در سطح شمشیربازی خوزستان اشاره کرد و گفت: امید می رود که از ظرفیت این دوستان استفاده شود و بتوانیم در رشته شمشیربازی خوزستان به آن نقطه مدنظر فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلی استان های کشور در رشته شمشیربازی کمبود تجهیزات است

مشکل اصلی استان های کشور در رشته شمشیربازی کمبود تجهیزات است