مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 12:252020-11-12ورزشي

22 خانه ورزش روستایی دیگر در استان سمنان تجهیز می شوند


سرپرست اداره ورزش و جوانان سمنان بابیان اینکه هدف از ساخت خانه ورزش روستایی ایجاد نشاط اجتماعی بین جوانان روستا است، گفت: 22 خانه ورزش روستایی دیگر تجهیز می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی مرادی بعدازظهر پنج شنبه در گفتگو ویدئو کنفرانسی با رسانه ها در محل اداره کل ورزش و جوانان سمنان ضمن بیان اینکه تاکنون 128 خانه ورزش روستایی در استان راه اندازی شده است، ابراز داشت: 22 خانه ورزش روستایی دیگر در استان سمنان تجهیز می شود.

وی ضمن بیان اینکه وسایلی از قبیل پینگ پنگ، دارت، شطرنج، طناب، توپ، فوتبال دستی و غیره در این خانه های ورزش روستایی وجود دارند، افزود: هدف از راه اندازی آن ها دسترسی جوانان به امکانات ورزشی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین آن ها است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه تعداد خانه ورزش روستایی به 150 مورد تا پایان سال خواهد رسید، ابراز داشت: این ظرفیت وجود خانه ورزش روستایی می تواند به ترویج فرهنگ ورزش در مناطق روستایی استان سمنان بسیار کمک کند.

مرادی بابیان اینکه روند ساخت و تجهیز خانه ورزش روستایی در دستور کار است، در ادامه تصریح کرد: هم اکنون سرانه اماکن ورزشی در روستاها 42 مترمربع برای استان سمنان است که خانه ورزش روستایی می تواند در ارتقا و توسعه آن نقش آفرین باشد و ضمن آن جوانان را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 خانه ورزش روستایی دیگر در استان سمنان تجهیز می شوند

22 خانه ورزش روستایی دیگر در استان سمنان تجهیز می شوند