مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 10:102020-11-12ورزشي

تمایل فدراسیون شمشیربازی به برگزاری مسابقات در مکان های دیدنی خوزستان


دبیر فدراسیون شمشیربازی با اشاره به تمایل این فدراسیون به برگزاری رقابت های جایزه بزرگ کشور در مکان های دیدنی استان خورستان، گفت: برگزاری مسابقات در چنین اماکنی می تواند در بخش همگانی و گسترش رشته شمشیربازی تاثیر داشته باشد.

- ایسنا/خوزستان دبیر فدراسیون شمشیربازی با اشاره به تمایل این فدراسیون به برگزاری رقابت های جایزه بزرگ کشور در مکان های دیدنی استان خورستان، گفت: برگزاری مسابقات در چنین اماکنی می تواند در بخش همگانی و گسترش رشته شمشیربازی تاثیر داشته باشد.

محسن وحدانی در مجمع انتخاب رییس هیات شمشیربازی خوزستان که امروز (22 آبان ماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: امروز شاهد حضور پیشکسوتانی چون آقای سیهان زاده و طیبی هستیم که در مسابقات پیشکسوتان کشور نیز حضور پیدا می کنند که امیدوارم از ظرفیت این دوستان استفاده شود و بتوانیم در رشته شمشیربازی خوزستان به آن نقطه مدنظر فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی درباره تاخیر در برگزاری این مجمع، گفت: دلیل تاخیر چندین باره در برگزاری مجمع این بود که آقای باقرزاده، رییس فدراسیون قصد داشت خودش در این مجمع حضور پیدا کند.

برای مجمع امروز نیز به همین صورت بود اما باتوجه به تزریق واکسن آنفلوآنزا در 2 روز گذشته و بیماری که داشت، حال شان مساعد نبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایل فدراسیون شمشیربازی به برگزاری مسابقات در مکان های دیدنی خوزستان

تمایل فدراسیون شمشیربازی به برگزاری مسابقات در مکان های دیدنی خوزستان