مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 04:002020-11-12بين الملل

پادشاه عربستان خواستار مقابله با ایران شد


«سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی در ادامه ایران هراسی هایش طی سخنانی در مراسم آغاز به کار هشتمین دور از مجلس شورای این کشور از جامعه جهانی خواست موضع قاطعی برای مقابله با آنچه که او تلاش ایران برای دستیابی به سلاح کشتار جمعی خوانده، - به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، سلمان بن عبدالعزیز گفت: عربستان از جامعه جهانی می خواهد موضع قاطعی درخصوص ایران اتخاذ کند، که مانع از دستیابی این کشور به سلاح‌های کشتار جمعی، توسعه برنامه موشک‌های بالستیک و تهدید صلح و امنیت می شود.

وی همچنین مدعی شد که نقشه منطقه‌ای ایران خطرناک است و عربستان دخالت این کشور در امور داخلی کشورها، حمایت از تروریسم، افراط گرایی و دامن زدن به فرقه‌گرایی را رد می کند.

سلمان بن عبدالعزیز اضافه کرد: ما پرتاب پهپادهای بمب‌گذاری شده و موشک های بالستیک از سوی شبه نظامیان حوثی (انصارالله) مورد حمایت ایران به سمت غیرنظامیان در عربستان محکوم می کنیم.

این در حالی است که جنگنده های عربستان حدود 6 سال است که به صورت مداوم مناطق مختلف یمن را بمباران می کنند و بر اثر این حملات تا کنون صدها یمنی کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه عربستان خواستار مقابله با ایران شد

پادشاه عربستان خواستار مقابله با ایران شد