مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 17:252020-11-11اقتصادي

18 کیلومتر از پروژه آبرسانی سد چم گردلان به ملکشاهی اجرایی شده است


فرماندار شهرستان ملکشاهی با اشاره به اینکه آبرسانی از سد چم گردلان به شهرستان ملکشاهی به طول 44 کیلومتر مهم ترین پروژه عمرانی شهرستان است، گفت: - محمد تاسمه فرماندار شهرستان ملکشاهی شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مهمترین پروژه عمرانی شهرستان آبرسانی از سد چم گردلان به شهرهای ارکواز، دلگشا و مهر و روستاهای همجوار است که این پروژه با اعتبار اولیه 400 میلیارد ریال تا کنون بیش از 145 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی سد چم گردلان به ملکشاهی به طول 24 کیلومتر است گفت: 18 کیلومتر از آن لوله گذاری و اجرایی شده است؛ احداث 2 ایستگاه پمپاژ و عملیات احداث تصفیه خانه در دست اقدام نیز است.

 فرماندار ملکشاهی گفت: پروژه چهار خطه کردن پنج کیلومتر مسیر ملکشاهی به ایلام در 2 فاز به صورت همزمان در حال انجام است که اعتبار آن از محل منابع ملی و استانی اختصاص یافته است.

  تاسمه با بیان اینکه پروژه چهار خطه کردن 5 کیلومتر ورودی شهرهای ارکواز و دلگشا به سمت ایلام تاکنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است تصریح کرد: وجود معارضین محلی روند سرعت پیشرفت این پروژه را کند کرده است.

وی ادامه داد: رایزنی های متعددی با معارضین محلی صورت گرفته است که در صورت حل نهایی این مشکل پروژه با سرعت بیشتری ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 کیلومتر از پروژه آبرسانی سد چم گردلان به ملکشاهی اجرایی شده است

18 کیلومتر از پروژه آبرسانی سد چم گردلان به ملکشاهی اجرایی شده است