مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 16:052020-11-11حوادث

رد پیشنهاد رشوه 644 میلیونی عامل افیونی توسط پلیس وظیفه شناس


جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری عامل افیونی و کشف موادمخدر شیشه با رد رشوه 644 میلیون ریالی مامور وظیفه شناس پلیس در شهرستان چالوس خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدموسی حسینی از دستگیری عامل افیونی و کشف موادمخدر شیشه با رد رشوه 644 میلیون ریالی مامور وظیفه شناس پلیس در شهرستان چالوس خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری 13 مرزن آباد شهرستان چالوس در عملیات پلیسی متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر صنعتی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: با کشف موادمخدر شیشه متهم برای فرار از دست قانون و عدالت به ماموران پلیس حین انجام وظیفه، پیشنهاد رشوه شامل ( یک قطعه سکه پارسیان، سکه طلا یک گرمی، انگشتر طلا ) و همچنین برادر متهم 2 هزار دلار وجه نقد جمعا به ارزش 644 میلیون ریال را داده که ماموران با صحت عمل و رد رشوه پیشنهادی، مراتب را صورتجلسه و پس از تشکیل پرونده متهم را به مرجع قضایی معرفی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: متهمان به اتهام پرداخت رشوه با قرار وثیقه یک میلیارد ریالی و برای دیگر جرایم ارتکابی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پیشنهاد رشوه 644 میلیونی عامل افیونی توسط پلیس وظیفه شناس

رد پیشنهاد رشوه 644 میلیونی عامل افیونی توسط پلیس وظیفه شناس